بازخورد درباره این کالا

شمع NGK سوزنی( پراید یورو4 )

0
از 0 رای

0دیدگاه

date sendاین محصول به صورت بسته 4 عددی می باشد. قیمت هر یک عدد شمع 750000 تومان است.
فروشگاه اینترنتی پهلوان یدک
گارانتی 72 ساعته
ضمانت اصالت کالا

2 عدد در انبار

  • ارسال توسط پهلوان یدک
3,000,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 9 ژوئن 2024
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شمع NGK سوزنی( پراید یورو4 )

مقدمه

شمع، یکی از قطعات اساسی مورد استفاده در موتور خودرو است. این قطعه بر روی سرسیلندر نصب می شود و وظیفه ایجاد قوس الکتریکی (جرقه) در هنگام فشرده شدنِ بخارِ بنزین در قسمت انتهایی سیلندر را بر عهده دارد. ایجاد جرقه سبب می شود تا فرآیند احتراق در داخل سیلندر انجام گردد و موتور، روشن شود. امروزه شمع های موتور تولیدی در کارخانه های مختلف، در مدل های متنوعی طراحی می گردند. در این مقاله قصد داریم تا شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4 را به صورت جامع، مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم علاقه دارید تا با نحوه عملکرد و ویژگی های منحصر به فرد شمع موتور فوق، بیشتر آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

شمع NGK سوزنی، دارای استاندارد یورو 4 می باشد.

معرفی شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4

شمع NGK سوزنی، توسط شرکت ژاپنی NGK ساخته شده است و جهت استفاده در پراید های یورو 4، مناسب ترین گزینه می باشد. شمع فوق در بسته بندی های 4 عددی در بازار عرضه می شود و قیمت خرید آن نیز نسبتاً مناسب است. در ادامه این مقاله، ویژگی های شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4 را به شما توضیح خواهیم داد.

ویژگی های شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4

هر کدام از شمع های تولیدی توسط شرکت های مختلف، دارای ویژگی های خاصی هستند. در این بخش از مقاله، ویژگی های منحصر به فرد شمع NGK سوزنی پراید را به شما معرفی خواهیم کرد؛

  1. طول عمر بالای شمع NGK سوزنی : طول عمر مفید شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4، حدود 50 هزار کیلومتر می باشد اما سایر شمع های موتور موجود در بازار، باید پس از 20 الی 25 هزار کیلومتر رانندگی، تعویض شوند. به همین دلیل، استفاده از شمع NGK فوق، کاملا مقرون به صرفه است. البته، اگر ماشین شما گازسوز است، طول عمر مفید شمع NGK سوزنی، تا حدی کاهش می یابد.
  2. دارای استاندارد یورو 4: شمع NGK سوزنی برای پراید، دارای استاندارد یورو 4 می باشد. شمع هایی که این استاندارد به آنها اعطا می شود، کیفیت بسیار بالایی دارند و میزان آلايندگی خودرو را نیز به شکل قابل توجهی کاهش می دهند.
  3. مناسب بودنِ شمع NGK سوزنی برای استفاده در پراید های یورو 4: شمع NGK سوزنی مورد بررسی در این مقاله، گزینه ای مناسب برای استفاده در پراید های یورو 4 می باشد. پراید هایی که از این شمع استفاده می کنند، سرعت و شتاب نسبتا بالایی دارند و هوا را نیز کمتر آلوده می نمایند.
  4. کد سرد بودنِ شمع NGK سوزنی: شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4، یک شمع کد سرد می باشد. شمع های کد سرد، گرما را به سرعت از دست می دهند و از افزایش بیش از حد دمای سیلندر، جلوگیری می کنند. به همین دلیل، شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4، در هنگام افزایش دمای موتور، با مشکل افت ولتاژ مواجه نمی شود.
  5. کاهش میزان مصرف بنزین: شمع NGK سوزنی برای پراید یورو 4، به گونه ای طراحی شده است که مصرف بنزین توسط موتور خودرو را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
  6. افزایش سرعت و شتاب خودرو: همانگونه که در پاراگراف های قبل نیز بیان کردیم، شمع NGK سوزنی، مقاومت دمایی نسبتا بالایی دارد و معمولا با مشکل افت ولتاژ مواجه نمی شود. به همین دلیل، شمع فوق می تواند شتاب و سرعت خودرو را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

شمع NGK سوزنی، میزان تولید آلايندگی توسط موتور خودرو را کاهش می دهد.

سخن پایانی

در این مقاله، توضیحاتی کامل را در مورد شمع NGK سوزنی، به شما ارائه دادیم. این شمع، کد سرد است و معمولا در موتور هایی با رنج دمایی بالا، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما قصد خرید شمع NGK سوزنی برای پراید را دارید، باید ابتدا ویژگی های این شمع را بررسی کنید و سپس اقدام نمایید.

این محصول دارای ضمانت اصالت می باشد

امتیاز کاربران به:

شمع NGK سوزنی( پراید یورو4 ) (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش