بازخورد درباره این کالا

دیسک و صفحه سیکو پراید (کره ای)

0
از 0 رای

0دیدگاه

date sendدیسک و صفحه سیکو کره ای پراید سه تیکه
فروشگاه اینترنتی پهلوان یدک
گارانتی 72 ساعته
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط پهلوان یدک
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 9 ژوئن 2024
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دیسک و صفحه سیکو پراید (کره ای)

معرفی دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید

همانطور که خود نیز مطلع هستید یکی از قطعات مهم در خودروها که وظیفه آن منتقل کردن نیروی موتور به چرخ‌ ها است، دیسک و صفحه می‌ باشد. این قطعه در تمامی خودروهای دنده‌ ای از جمله پراید، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما یکی از بهترین مدل‌ های دیسک و صفحه برای خودروهایی مانند پراید، دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای است. دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید، محصولی اورجینال می باشد که توسط شرکت سیکو در کره جنوبی تولید شده است. این محصول تمامی مجوزهای ایزو را دارا بوده و جزء با کیفیت‌ ترین مدل‌ دیسک و صفحه پراید به شمار می رود. از این محصول می‌ توان برای تمامی مدل‌ های خودرو پراید استفاده نمود. به دلیل اینکه دیسک و صفحه جزء قطعات حساس در هر خودرو است، برای تعویض آن حتماً باید محصولات اصلی را انتخاب نمود؛ زیرا محصولات تقلبی سبب خرابی مجدد خودرو و ایجاد هزینه می‌ گردند.

نحوه شناسایی دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید اصل

با توجه به حساس بودن دیسک و صفحه در خودرو، افرادی که قصد تهیه این محصول را دارند باید حتماً نمونه‌ های اصلی را خریداری نمایند. در مدل‌ های اصلی دیسک و صفحه سیکو پراید، نشانه‌ هایی وجود دارد که توجه به آنها باعث می‌ شود تا خرید این محصولات از نوع اورجینال انجام گردد. اصلی‌ ترین نشانه دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید اصل، کارتن آن است که به رنگ آبی تیره می‌ باشد. بر روی کارتن این قطعه، نام برند سیکو با رنگ قرمز چاپ شده و دارای هولوگرام شرکت سیکو است. همچنین بر روی این مدل دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای، کلمه سیکو به زبان انگلیسی حک شده است. بر روی تمامی قطعات اصلی این شرکت made in korea نیز قرار دارد. بنابراین توجه به هر یک از موارد ذکر شده، موجب می‌ شود تا شما بتوانید محصولی با کیفیت را برای خودروی خود انتخاب کنید.

ویژگی‌ های دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید

به دلیل اینکه دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید با استفاده از برترین فناوری‌ های روز دنیا تولید می‌ شود، عملکردی عالی دارد. این قطعه با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می‌ گردد، به همین خاطر هم مدت زمان استفاده از آن طولانی تر از دیگر انواع دیسک و صفحه است. افرادی که می‌ خواهند با یک بار خرید دیسک و صفحه پراید تا مدت ‌ها از این قطعه استفاده نمایند، بهتر است که دیسک و صفحه سیکو را انتخاب کنند. از مهمترین مزایای استفاده از دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید، باید به کاهش میزان مصرف سوخت اشاره داشت. همچنین استفاده از این قطعه، موجب بیشتر شدن شتاب و نیرو خودرو نیز می‌ گردد. این مدل از دیسک و صفحه، سبب کاهش صدای کلاچ می شود.

جمع‌ بندی

دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای پراید، از بهترین قطعات موجود در بازار است که در گروه لوازم یدکی استاندارد و با کیفیت قرار می‌ گیرد. این قطعه دارای عملکرد کاملاً مطلوبی است. استفاده از این محصول، موجب کارکرد بهتر خودرو نیز می‌ شود و طول عمر برخی قطعات دیگر را هم افزایش می‌ دهد. اگر شما قصد تعویض کردن دیسک و صفحه پراید خود را دارید، بهتر است دیسک و صفحه سیکو کره‌ ای را انتخاب کنید. چرا که این محصول نسبت به کیفیت خود، قیمت مقرون به صرفه‌ ای دارد.

این محصول دارای ضمانت اصالت می باشد

امتیاز کاربران به:

دیسک و صفحه سیکو پراید (کره ای) (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش